ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ PAYROLL & ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ HORECA

Στην AFS, είμαστε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε ολοκληρωμένες χρηματοοικονομικές λύσεις που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Με βαθιά κατανόηση των απαιτήσεων της αγοράς HoReCa, στηρίζουμε τους συνεργάτες μας με εξειδικευμένες υπηρεσίες που εξασφαλίζουν συνέπεια, αποτελεσματικότητα και ανάπτυξη.

Εξειδικευμένες Υπηρεσίες Payroll για HoReCa

Η διαχείριση της μισθοδοσίας στην αγορά της HoReCa μπορεί να είναι απαιτητική λόγω της εποχικότητας, των διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού και της πολυπλοκότητας της νομοθεσίας. Όμως, παρά τις δυσκολίες φροντίζουμε να κάνουμε τη διαδικασία απλή και ξεκάθαρη για εσάς.

Συγκεκριμένα δίνουμε μεγάλη έμφαση σε 4 βασικούς πυλώνες:

  • Ακρίβεια και συμμόρφωση: Διασφαλίζουμε ότι η μισθοδοσία σας υπολογίζεται με βάση την ισχύουσα εργατική νομοθεσία, λαμβάνοντας υπόψη τις συλλογικές συμβάσεις, τις υπερωρίες, τα επιδόματα και κάθε είδους ιδιαιτερότητα.

  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες: Χρησιμοποιούμε εξελιγμένα συστήματα για την έκδοση μισθοδοσίας, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τα λάθη και εξοικονομώντας χρόνο.

  • Εμπιστευτικότητα και ασφάλεια: Τα δεδομένα των εργαζομένων σας προστατεύονται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

  • Συνεχής υποστήριξη: Είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα, ώστε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε πρόκληση προκύψει.

  • Εξατομικευμένες αναφορές: Παρέχουμε μηνιαίες και ετήσιες αναφορές που σας βοηθούν να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τα κόστη της μισθοδοσίας, διευκολύνοντας τον στρατηγικό προγραμματισμό της επιχείρησης.

Με τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να εστιάσετε στη διαχείριση της ομάδας σας, αφήνοντας σε εμάς τις πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Λογιστικές Υπηρεσίες για HoReCa

Ο τομέας της εστίασης και της φιλοξενίας απαιτεί άριστη οργάνωση και άμεση ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες. Οι λογιστικές μας υπηρεσίες είναι σχεδιασμένες για να καλύψουν τις ανάγκες της επιχείρησής σας με ακρίβεια και συνέπεια.

Αναλυτικότερα, δίνουμε μεγάλη προσοχή στους εξής τομείς:

  • Τήρηση λογιστικών βιβλίων: Αναλαμβάνουμε την πλήρη καταγραφή και διαχείριση των οικονομικών σας στοιχείων, με στόχο τη διαφάνεια και την ακρίβεια.

  • Φορολογική συμμόρφωση: Ενημερωνόμαστε συνεχώς για την ισχύουσα νομοθεσία, εξασφαλίζοντας την πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας με τις φορολογικές απαιτήσεις.

  • Κατάρτιση προϋπολογισμού: Σας βοηθάμε να διαμορφώσετε ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς για τον έλεγχο του κόστους και τη μεγιστοποίηση των κερδών σας.

  • Αναφορές & ανάλυση δεδομένων: Παρέχουμε αναλυτικές μηνιαίες αναφορές για τα οικονομικά σας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να έχετε πλήρη εικόνα της οικονομικής σας κατάστασης. Μέσα από στρατηγική ανάλυση, ενισχύουμε τη λήψη αποφάσεων με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση της επιχείρησής σας.

Στην AFS, πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας. Με τις υπηρεσίες μας, εξασφαλίζουμε ότι είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στις προκλήσεις της αγοράς HoReCa, επενδύοντας στην ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας.

#Μazi_megalonoume για να δημιουργήσουμε τις βάσεις για ένα σταθερό και επιτυχημένο μέλλον.

 

Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας για υπηρεσίες Payroll & Λογιστικής για την αγορά HoReCa, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.