Ξεκίνησαν χθες οι αιτήσεις χρηματοδότησης για τον β’ κύκλο του προγράμματος “Ψηφιακά Εργαλεία Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων”, για το οποίο διαβάσατε στο χθεσινό SMEs Daily.
Το πρόγραμμα ενισχύει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την απόκτηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω της παροχής επιταγών (vouchers) για την αγορά ή τη μίσθωση αυτών.
Oι δικαιούχοι εντάσσονται στις παρακάτω διακριτές κατηγορίες:
- Συμβολαιογράφοι
- Δικαστικοί Επιμελητές
- Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις σε πληγείσες περιοχές
- Γενική Κατηγορία Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Οι δικαιούχοι μπορούν να προμηθευτούν τις επιδοτούμενες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα απευθείας από τους προμηθευτές της επιλογής τους.
Η μέγιστη αξία των επιταγών ξεκινά από €630 και κυμαίνεται ανάλογα με την κατηγορία της επιχείρησης με ποσοστό ενίσχυσης έως 90%.
Οι επιλέξιμες κατηγορίες ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών είναι οι εξής:
- Ψηφιακές λύσεις, υπηρεσίες και λογισμικό που σχετίζονται με τη βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησης (invoicing, HR related, tracking, IoT, BI, cloud platforms, κ.ά.)
- Ψηφιακές λύσεις, υπηρεσίες και λογισμικό που σχετίζονται με την απομακρυσμένη εργασία (remote working)
- Ψηφιακές λύσεις, υπηρεσίες και λογισμικό που σχετίζονται με την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου (marketing automation, digital campaign management, 3PL, couriers, κ.ά.)
- Λογισμικά Ειδικών Κατηγοριών Επιχειρήσεων (Συμβολαιογραφικά Γραφεία, Γραφεία Δικαστικών Επιμελητών)
- Ψηφιακές λύσεις, υπηρεσίες και λογισμικό που σχετίζονται με την ασφάλεια και εμπιστοσύνη (SOC service, access management, backup solutions, κ.ά.)
- Ψηφιακός Εξοπλισμός (φορητά tablets, laptops, notebooks, servers, εκτυπωτές, κ.ά.)
- Συμπληρωματικός Εξοπλισμός (ποντίκι, πληκτρολόγιο, οθόνη, ηχεία, εξαρτήματα, κ.ά.)
- Συμπληρωματικές Υπηρεσίες (εγκαταστάσεις, ρυθμίσεις, εκπαιδεύσεις, συμβουλευτική υποστήριξη, κ.ά.).
Οι αιτήσεις χρηματοδότησης υποβάλλονται έως και την Παρασκευή 03/01/2025 και ώρα 17:00.
H AFS κάνει την αίτηση για εσάς: