Η έναρξη μιας νέας επιχείρησης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Όταν οι μικρές επιχειρήσεις ξεκινούν, το πρώτο πράγμα στο οποίο συχνά επικεντρώνονται είναι πώς θα βάλουν την πρώτη ομάδα πελατών τους να περάσει την πόρτα. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλές διαφορετικές προκλήσεις κατά τα αρχικά στάδια. Μια πρόκληση, ειδικότερα, είναι να αποκτήσουν όνομα και να ανταγωνιστούν τις ήδη εδραιωμένες επιχειρήσεις στην αγορά. Προκειμένου να αναπτυχθεί γρήγορα μια επιχείρηση, πρέπει να είστε καινοτόμοι και να εξετάζετε τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Μπορείτε να βασιστείτε σε παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ , όπως η εκτύπωση διαφημίσεων, διαφημιστικών πινακίδων, επιστολών, φυλλαδίων, φυλλαδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων και λύσεων προβολής.
Ενώ αυτή η στρατηγική μπορεί να φέρει κάποια οφέλη για τις επιχειρήσεις, υπάρχει ένας καλύτερος και ευκολότερος τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Για να έχετε καλό μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να έχετε μια διαδικτυακή παρουσία. Οι άνθρωποι στις μέρες μας στρέφουν την προσοχή τους στον ψηφιακό χώρο. Για να μπορέσετε να αναπτυχθείτε, πρέπει να επικεντρωθείτε περισσότερο στο μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών σας ψηφιακά. Καθώς οι άνθρωποι προτιμούν να σερφάρουν και να ψωνίζουν διάφορα καταστήματα στο διαδίκτυο, η τοποθέτηση ενός σήματος εκεί θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερο κοινό και επισκέπτες.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να γίνει με πολύ χαμηλότερο κόστος από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ενώ οι έντυπες και τηλεοπτικές διαφημίσεις κοστίζουν περισσότερα χρήματα, η διαδικτυακή διαφήμιση κοστίζει λιγότερο από αυτό. Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στις νεοσύστατες επιχειρήσεις να προσεγγίζουν νέους πελάτες και να αναπτύσσουν σχέσεις σε ένα κλάσμα του κόστους του παραδοσιακού μάρκετινγκ.
Ακολουθούν μερικά σημεία που θα σας πουν γιατί το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πραγματικά σημαντικό για κάθε νεοσύστατη επιχείρηση:
Οικονομική προσέγγιση
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ και να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Σας επιτρέπει να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και το κοινό-στόχο με τον φθηνότερο δυνατό τρόπο που σας φέρνει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Αυτό το καθιστά ένα τέλειο εργαλείο για νεοσύστατες και μικρές επιχειρήσεις που μπορεί να μην έχουν πολλούς πόρους ή μεγάλες εισφορές κεφαλαίου.
Αληθινή δέσμευση
Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ έχει τη δυνατότητα να σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στο κοινό-στόχο. Οι διαδικτυακές καμπάνιες, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα διαδικτυακά σεμινάρια παρέχουν την ευκαιρία να εμπλακείτε άμεσα με τους πελάτες σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αισθάνονται ότι έχουν μια προσωπική και άμεση σχέση ένας προς έναν με την εταιρεία. Μόλις αναπτυχθεί αυτή η σχέση, μπορείτε εύκολα να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών σας. Επίσης, αυξάνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο της εταιρείας και προωθεί νέες προσφορές στην αγορά.
Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα
Το ψηφιακό μάρκετινγκ σας βοηθά να αυξήσετε την προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Όταν εκτελείτε μια εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ, νέοι άνθρωποι τείνουν να μαθαίνουν για την επιχείρηση. Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει η πιθανότητα να μοιραστούν το περιεχόμενό σας με ανθρώπους στους κύκλους τους και να βοηθήσουν περαιτέρω στην αύξηση της ορατότητας της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό σας θα γνωρίζει περισσότερα για την εταιρεία σας και θα είναι πιο πρόθυμο να συμμετάσχει. Στο παραδοσιακό μάρκετινγκ, αν και μπορείτε να αποκτήσετε τοπικά leads, αν θέλετε να στοχεύσετε σε διαφορετικές χώρες και να κάνετε την επιχείρησή σας πιο δημοφιλή, είναι υποχρεωτικό να έχετε ψηφιακό μάρκετινγκ για την εταιρεία σας.
Ευαισθητοποίηση του εμπορικού σήματος
Η δημιουργία ενός εμπορικού σήματος είναι το πιο σημαντικό πράγμα για κάθε νεοσύστατη επιχείρηση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, ειδικά το κοινωνικό μάρκετινγκ, είναι μεγάλο στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Ακόμα κι αν δεν βγάζετε χρήματα μετά από μια εκστρατεία μάρκετινγκ, μπορείτε σίγουρα να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Οι άνθρωποι μπορεί να μην γίνουν αμέσως πελάτες σας, αλλά με την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας, μπορεί σιγά-σιγά να σκεφτούν τη μάρκα σας την επόμενη φορά που θα αγοράσουν κάτι ή θα χρειαστούν μια υπηρεσία που παρέχει η επιχείρησή σας.
Παρακολουθεί τον δείκτη ROI
Σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ καθιστά εξαιρετικά εύκολη την παρακολούθηση της απόδοσης της επένδυσής σας. Δεν χρειάζεται να περιμένετε να τελειώσει η καμπάνια που έχετε δημιουργήσει. Σας δίνει τη δυνατότητα να επανεξετάζετε την καμπάνια καθώς τρέχει και σας επιτρέπει να κάνετε προσαρμογές για καλύτερες αποδόσεις. Μπορείτε επίσης να σταματήσετε την καμπάνια εάν η απόδοσή της είναι κάτω του μετρίου και να αποφύγετε περισσότερες απώλειες.
Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης στις μέρες μας. Μια νεοσύστατη επιχείρηση πρέπει να ξεπεράσει πολλές προκλήσεις για να αποκτήσει όνομα και να ανταγωνιστεί πολλές ανεπτυγμένες επιχειρήσεις. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ εξισώνει το πεδίο δίνοντάς σας την ευκαιρία να κάνετε την επιχείρησή σας επιτυχημένη παρά τον ανταγωνισμό.
Νίκος Καρακούσης
Junior Marketing Assistant