Όταν ακούς τη λέξη “ανάπτυξη” για μια επιχείρηση, ίσως σκέφτεσαι κάτι απλό: μια εταιρεία που μεγαλώνει λίγο λίγο. Για παράδειγμα, κερδίζει περισσότερους πελάτες, ανοίγει άλλο ένα κατάστημα ή προσλαμβάνει νέους υπαλλήλους. Αυτό είναι το παραδοσιακό μονοπάτι για την ανάπτυξη. Αλλά υπάρχει κι ένα άλλο επίπεδο: το “scale-up”. Μπορεί να ακούγεται πιο σύνθετο, αλλά στην πραγματικότητα […]
Αναπτύξτε την Επιχείρησή σας Σαν Αφεντικό: Τα Βήματα για Εκρηκτική Αύξηση Πωλήσεων
Σήμερα, το να επιδιώκει κανείς την επιχειρηματική ανάπτυξη είναι κάτι παραπάνω από φιλοδοξία — είναι η επιβίωση σε έναν κόσμο όπου οι ανάγκες αλλάζουν διαρκώς και η τεχνολογία μεταμορφώνει την αγορά μέρα με τη μέρα. Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις και να βελτιώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας με σταθερά βήματα, σας […]
Τα Οικονομικά της Προσφοράς και Ζήτησης: Απλές Επεξηγήσεις
Η προσφορά και η ζήτηση αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των οικονομικών επιστημών και είναι οι δύο βασικές δυνάμεις που καθορίζουν τις τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών σε μια αγορά. Όποιος θέλει να κατανοήσει τις βασικές αρχές της οικονομίας πρέπει να εξοικειωθεί με αυτούς τους δύο παράγοντες, καθώς επηρεάζουν όχι μόνο την τιμολόγηση αλλά και τη […]
Crowdsourcing: Η Δύναμη του Πλήθους στην Επιχειρηματική Καινοτομία
Το crowdsourcing είναι μια μέθοδος επίλυσης προβλημάτων και συλλογής ιδεών ή δεδομένων, η οποία βασίζεται στη συλλογική συνεισφορά ενός μεγάλου αριθμού ατόμων, συνήθως μέσω του διαδικτύου. Αντί να ανατίθεται μια εργασία σε έναν συγκεκριμένο υπάλληλο ή μια ομάδα, η εργασία ή το πρόβλημα παρουσιάζεται σε ένα ευρύ κοινό, το οποίο προσκαλείται να συμμετάσχει εθελοντικά ή […]
Απομακρυσμένη εργασία και οι προκλήσεις στη κουλτούρα του οργανισμού σας
Η απομακρυσμένη εργασία έχει γίνει ολοένα και πιο διαδεδομένη, ειδικά μετά την πανδημία COVID-19, και φέρει μαζί της μια σειρά από πλεονεκτήματα και προκλήσεις που επηρεάζουν την κουλτούρα των οργανισμών. Μία από τις κύριες προκλήσεις είναι η επικοινωνία και η συνεργασία. Η έλλειψη φυσικής παρουσίας μπορεί να δυσκολέψει την άμεση επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ […]
Αναβάθμιση Στρατηγικής Επικοινωνίας: Πώς να Επιτύχετε Μεγαλύτερη Αποτελεσματικότητα και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα στην Επικοινωνία σας
Αναμφισβήτητα η σωστή επικοινωνία και η στόχευση σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς αποτελούν για μια επιχείρηση συγκριτικό πλεονέκτημα. Πως όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για να αναβαθμίσει μια επιχείρηση την επικοινωνιακή στρατηγική της; Η επικοινωνία είναι μια βασική δεξιότητα για κάθε οργανισμό. Ωστόσο, οι στρατηγικές επικοινωνίας δεν είναι στατικές […]
Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την αξία της επωνυμίας σας
Η ενστικτώδης αντίδραση των πελατών σας προς την επωνυμία σας είναι ισχυρή. Μπορεί να επιφέρει ή να καταστρέψει μια πώληση, να δημιουργήσει χρόνια αφοσίωσης ή να είναι ο λόγος που θα προτείνουν την επωνυμία σας σε οποιονδήποτε γνωρίζουν. Και με τους πελάτες να ξοδεύουν 20-40% περισσότερο σε επωνυμίες με τις οποίες έχουν αλληλοεπιδράσει στα social […]
Ανάπτυξη Νέων Αγορών: Προκλήσεις και Ευκαιρίες σε Αναδυόμενες Αγορές και Στρατηγικές για Επιτυχή Είσοδο σε Νέους Τομείς
Η εξερεύνηση νέων αγορών μοιάζει με την έναρξη μιας εκστρατείας σε αχαρτογράφητη περιοχή. Είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο με απεριόριστες ευκαιρίες, αλλά και με πιθανές παγίδες. Τόσο για έναν έμπειρο επιχειρηματία όσο και για μια ανερχόμενη startup, η είσοδος σε νέες αγορές μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την εταιρεία. Ωστόσο, η επιτυχία σε αυτές […]
Γιατί είναι σημαντικό το ψηφιακό μάρκετινγκ για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις;
Η έναρξη μιας νέας επιχείρησης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Όταν οι μικρές επιχειρήσεις ξεκινούν, το πρώτο πράγμα στο οποίο συχνά επικεντρώνονται είναι πώς θα βάλουν την πρώτη ομάδα πελατών τους να περάσει την πόρτα. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλές διαφορετικές προκλήσεις κατά τα αρχικά στάδια. Μια πρόκληση, ειδικότερα, είναι να αποκτήσουν όνομα και να ανταγωνιστούν […]
Αναβάθμιση Επιχειρηματικών Διαδικασιών: Καίριες Στρατηγικές για Εξέλιξη και Αποτελεσματικότητα
Καθώς το επιχειρηματικό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται, η βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας στις λειτουργίες, την δομή και την οργάνωση των εταιρειών αλλά και ο εξορθολογισμός των επιχειρηματικών διαδικασιών έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για την βιωσιμότητα και την επιτυχία των επιχειρήσεων. Η εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών για τη βελτίωση της αποδοτικότητας όχι μόνο μειώνει το κόστος αλλά επιτρέπει […]
Ετήσιες έρευνες Ξένων Άμεσων Επενδύσεων (FDI), Αλλοδαπών Συνδεόμενων Επιχειρήσεων (OFATS), Απαιτήσεων-Υποχρεώσεων έναντι εξωτερικού (A/L)
Οι έρευνες αποτελούν μέρος των υποχρεώσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για παροχή στατιστικής πληροφόρησης προς Διεθνείς Οργανισμούς όπως την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (EUROSTAT), το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), τον Οργανισμό Οικονομικής Ανάπτυξης και Συνεργασίας (OECD) και άλλους φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η κατάρτιση του Ισοζυγίου Πληρωμών, της Διεθνούς Επενδυτικής […]
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα: Πώς να Δημιουργήσετε Μια Επιχείρηση που Αντέχει στον Χρόνο!
Bιώσιμη επιχείρηση είναι μια επιχείρηση που λειτουργεί λαμβάνοντας υπόψη την ισορροπία μεταξύ της οικονομικής επιτυχίας, της κοινωνικής ευημερίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η βιώσιμη επιχείρηση δεν επιδιώκει μόνο το κέρδος, αλλά επίσης λαμβάνει υπόψη της τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στην κοινωνία και το περιβάλλον. Οι βιώσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές συχνά αντανακλούν τις αξίες και […]
Μπερδεμένοι με τα ISO; Δείτε πώς να Βρείτε το Ιδανικό για την Επιχείρησή σας!
Η επιλογή του κατάλληλου προτύπου ISO για την επιχείρησή σας εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησης, τους στόχους της και τις συγκεκριμένες ανάγκες της. Ακολουθούν μερικά βήματα και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε το κατάλληλο πρότυπο ISO: Κατανόηση των αναγκών και των στόχων της επιχείρησης: Αναλύστε τις κύριες δραστηριότητες και τις λειτουργίες […]
Βιώσιμη Επιχείρηση: Ένα Πρότυπο για την Οικονομική, Κοινωνική και Περιβαλλοντική Επιτυχία
Μια βιώσιμη επιχείρηση είναι μια επιχείρηση που λειτουργεί λαμβάνοντας υπόψη την ισορροπία μεταξύ της οικονομικής επιτυχίας, της κοινωνικής ευημερίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η βιώσιμη επιχείρηση δεν επιδιώκει μόνο το κέρδος, αλλά επίσης λαμβάνει υπόψη της τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στην κοινωνία και το περιβάλλον. Οι βιώσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές συχνά αντανακλούν τις αξίες […]
Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Η Ρόλος της Εταιρείας Συμβούλων στην Υιοθέτηση και Εκμετάλλευση Νέων Τεχνολογιών από τις Επιχειρήσεις
Βρισκόμαστε σε μια εποχή που οι ψηφιακές τεχνολογίες επηρεάζουν δραστικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί όχι μόνο την κατανόηση των νέων τεχνολογιών, αλλά και την ικανότητα να ενσωματωθούν αποτελεσματικά στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί πολλές φορές εξωτερική βοήθεια και ειδίκευση, και εδώ είναι […]
Επενδύσεις και Χρηματοοικονομική Στρατηγική: Μυστικά για τη διαχείριση επενδυτικών πόρων
Στη σημερινή εποχή, η οικονομική επιτυχία απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, τεχνογνωσία και στρατηγική δράση. Αναλύοντας τον κόσμο των επενδύσεων και την χρηματοοικονομική στρατηγική με στόχο να κατανοήσουμε πώς μπορούμε να πλοηγηθούμε με επιτυχία μέσα σε αυτό το πεδίο θα αναφερθούμε στις βασικές αρχές των επενδύσεων, τις διάφορες στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε, καθώς και τα εργαλεία […]
Διαχείριση Κινδύνων: Η Απαραίτητη Δεξιότητα για την Αναπτυσσόμενη Επιχείρηση στην Ελλάδα
Η διαχείριση κινδύνων αποτελεί ένα κρίσιμο κομμάτι της επιχειρηματικής διαδικασίας, ιδιαίτερα σε έναν επιχειρηματικό κόσμο που διαρκώς εξελίσσεται και αντιμετωπίζει πολυπλοκότερες προκλήσεις. Ανεξάρτητα από τον τομέα ή το μέγεθος της επιχείρησης, η ικανότητα να αναγνωρίζονται, να αξιολογούνται και να διαχειρίζονται οι κίνδυνοι είναι κρίσιμη για την επιτυχία και τη μακροζωία της επιχείρησης. Στην συνέχεια θα […]
Η λύση του βελτιωμένου Εξωδικαστικού Μηχανισμού με κούρεμα τραπεζικού χρέους έως 28%
Ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών αποτελεί μία ολιστική και βιώσιμη λύση για ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και για νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που δεν επιδιώκουν οικονομικό σκοπό, αλλά ασκούν οικονομική δραστηριότητα, για τη συνολική ρύθμιση των οφειλών τους προς το Δημόσιο, Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τράπεζες και servicers. Παράλληλα, παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης οφειλών και υπέρ τρίτων, που εισπράττονται από […]
Στήριξη για νέα συμμετοχή σε εθνικά συστήματα ποιότητας
Έως τις 31 Οκτωβρίου θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις για τη δράση 3.1.2 «Στήριξη για νέα συμμετοχή σε εθνικά συστήματα ποιότητας» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2022, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ο προϋπολογισμός της πρόσκλησης ανέρχεται σε 41 εκατ. ευρώ με τη δράση να αφορά σε συλλογικούς φορείς που: α) είναι καταχωρισμένοι στο Εθνικό Μητρώο Αγροτικών Συνεταιρισμών […]
Πυρόπληκτοι: Στο arogi.gov.gr αιτήσεις για αποζημιώσεις
Εως το απόγευμα της Τετάρτης 18 Αυγούστου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα arogi.gov.gr προκειμένου τα φυσικά πρόσωπα, οι επιχειρηματίες, οι γεωργοί και οι κτηνοτρόφοι που έχουν υποστεί τις συνέπειες των καταστροφικών πυρκαγιών, οι οποίες εκδηλώθηκαν από τις 27 Ιουλίου και μετά να υποβάλουν αίτηση με τους κωδικούς του TaxisNet, για να αποζημιωθούν. Στην αίτηση, που […]